Timon Leder (ANIMACIJA)

Timon kot diplomant ALUO aktivno deluje na področjih animacije, vizualnih komunikacij in dela z otroki. Svoje izobraževanje je dopolnil s semestrskimi izmenjavami v Franciji (ESAG Pariz, La Poudriere Valence), kjer je izpopolnil znanje o snovanju animiranih serij in literarnih priredb. Njegov študentski animirani film Delo (2008, z Urbanom Breznikom) se je predvajal že na več kot 30 festivalih po svetu. Do zdaj je ustvaril devet krajših avtorskih filmov in končal prvi profesionalni kratki animirani film Podlasica, sodeloval pa je še pri številnih drugih animiranih filmih (npr. Cipercoper, Martin Krpan, serija Ki-Ki-Do). Trenutno pa končuje še svoj drugi profesionalni kratki film.

V zadnjih petih letih je Timon mentoriral skoraj 20 večdnevnih (produkcijskih) delavnic animiranega filma. Je soavtor prvega priročnika o animiranem filmu za vrtce in šole. Risano animacijo poučuje tudi na Akademiji umetnosti v Novi Gorici. Na teoretskem področju pa raziskuje razumevanje filmskega jezika in vzgojno-izobraževalne vplive animiranih filmov na otroke. 

Tina Leder (KLASIČNI BALET, USTVARJALNI PLES)

Tina je že kot deklica obiskovala Baletno šolo Tartini v Ljubljani in svojo baletno pot nato nadaljevala na Glasbeni in baletni šoli v Ljubljani. Po končani nižji šoli se je vzporedno z Gimnazijo Vič vpisala na Srednjo glasbeno in baletno šolo Ljubljana in leta 2004 maturirala.
Balet je bil vedno njen navdih, preplet plesne umetnosti s francoskimi baletnimi izrazi pa jo je usmeril v študij Umetnostne zgodovine ter Francoskega jezika in književnosti na Filozofski fakulteti v Ljubljani. V okviru študija francoskega jezika je eno leto svoje znanje izpopolnjevala tudi na Sorbonne Nouvelle III v Parizu. Ob študiju je s plesom in nastopanjem nadaljevala v Baletni šoli Pirueta v Ljubljani ter se prvič srečala tudi s pedagoškim delom. V poučevanju je našla novo veselje in se kot učiteljica baleta preizkusila v različnih baletnih šolah in društvih. Prav tako je pedagoške izkušnje pridobivala na ustvarjalnih delavnicah in delavnicah animacije.
Leta 2014 je oblikovala nov program za osnovnošolske otroke Balet s francoščino, preko katerega se mladi plesalci med gibanjem na zabaven način seznanjajo s francoskim jezikom.
Izkušnje z različnih področij umetnosti so njena osnova za inovativni pristop učenja baleta s povezovanjem giba, petja, ustvarjanja zvokov in učenja tujega jezika.
V Zavodu Dagiba poučuje klasični balet za otroke, ustvarjalni ples in vodi počitniška varstva.

Ana Vogrin (BALET ZA ODRASLE)

Ana Vogrin je baletna učiteljica (Konservatorij za glasbo in balet Maribor),  umetnostna zgodovinarka (Filozofska fakulteta v Ljubljani), ki svoje znanje baleta prenaša na mlajše generacije od leta 2015. Po uspešnem vodenju baletnega oddelka na Glasbeni šoli Ptuj in poučevanju v Baletnemu društvu Postojna, se je leta 2018 pridružila tudi ekipi Zavoda Dagiba, kjer je oblikovala skupino odraslih, ki redno obiskujejo vaje na osnovi baleta, ter je glavna mentorica počitniških varstev.

Miha Šajina (DELAVNICA ZVOKOV, KLAVIR)

Miha Šajina je producent, oblikovalec zvoka in DJ iz Ljubljane, ki je svojo glasbeno pot začel kot klaviaturist v zasedbah Intimn Frizurn in Moveknowledgement, kmalu pa je ustanovil tudi lasten elektronski trio z imenom Ewok. Z Intimn Frizurn je sodeloval pri plošči “Kokos kokos presenta” (2008), z Moveknowledgement pa je posnel 4 plošče: “Ant People” (2005), “Listen to Nebukadnezar” (2007), “Pump Down” (2011) in “See” (2014), z Ewok pa prvenec “No Time” (2013). Plošča “Pump Down” zasedbe Moveknowledgement je bila po mnenju večjih slovenskih medijev razglašena za ploščo leta 2011. Šajina pa v omenjenih zasedbah ne deluje zgolj kot instrumentalist in avtor glasbe, z leti je namreč prevzel tudi končno zvočno podobo Moveknowledgement in Ewok, kar ga je vodilo v produciranje in oblikovanje zvoka tudi za druge alternativne skupine kot so Dubzilla, Kill Kenny in Unknown. Od leta 2002 Šajina deluje tudi v kolektivu Zvviks, kjer ustvarja zvočne efekte in glasbo za stop-motion animirane filme “Koyaa”, ter prenaša svoje znanje na mlajšo generacijo v okviru delavnic animiranih filmov. Leta 2017 je začel sodelovati z režiserjem dokumentarnih filmov Markom Cvejićem in oblikoval zvok za celovečerni dokumentarni film “Vsa življenja Toneta Mlakarja”. Istega leta je z Matevžem Kolencem začel ustvarjati v produkcijskem duetu, v katerem se ukvarjata z uglasbitvijo pesniških večerov (Tibor Hrs Pandur, Ana Pepelnik) ter glasbe za film (na beneškem bienalu predstavljeni dokumentarni film “Newsreel 63 – The Train of Shadows”). Kot mentor delavnice sinhronih šumov za otroke in mentor klavirja redno sodeluje tudi z Zavodom Dagiba.

Maja Matić (SKLADANJE GLASBE)

Maja je večkrat nagrajena skladateljica, aranžerka in jazzovska pianistka ter izkušena pedagoginja klavirja in kompozicije. Poučuje tudi kot gostujoča profesorica na akademiji CODARTS v Rotterdamu, v okviru katere tudi razvija inovativne in dinamične pristope poučevanja kompozicije.

Od septembra 2014 mentorira Skladateljsko delavnico Ljubljana, na kateri udeleženci ustvarjajo originalne lastne skladbe. Na delavnici so že uspešno ustvarjali tako popolni neznalci kot profesionalni glasbeniki, otroci in odrasli, jazzerji, poperji, klasiki in alternativci.

Tadeja Pungerčar (ZGODBE)

Tadeja kot producentka, koordinatorica in mentorica deluje na različnih področjih kulture za otroke in mlade. Zadnjih nekaj let pripravlja in organizira program Ljubljanskega festivala kulturno-umetnostne vzgoje Bobri, pri čemer se srečuje z zgodbami, ki jih različni ustvarjalci prenesejo v knjižno obliko, v gledališko dvorano ali na filmsko platno. Otrokom bo zgodbe predstavila iz različnih zornih kotov in jih popeljala v domišljijski svet njihovih junakov.